تام کروز از همسرش جدا می شود !

ارائه مطالب در مورد هر موضوعي

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

تام کروز از همسرش جدا می شود !

تام کروز و کتی هلمز پس از ۵ سال زندگی مشترک از هم جدا می شوند.

ستاره "راک قرن" و همسرش که که او هم یک بازیگر است خبر جدایی شان را تایید کردند و بنا به گفته جاناتان ولف ، وکیل کتی ، او می خواهد کاری را انجام دهد که برای دختر شش ساله اش سوری بهتر است.

جاناتان ولف گفت:" این یک موضوع کاملا" شخصی و خصوصی است که فقط به کتی و خانواده اش مربوط می شود . مثل همیشه برای کتی ، صلاح و خوبی دخترش الویت دارد و از همه چیز مهمتر است ."

هنوز مشخص نیست که این زوج فرم های مربوط به طلاق را به دادگاه ارائه کرده اند یا خیر؟

تام که قبل از کتی ، دوبار ازدواج کرده بود در ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در یک قلعه ایتالیایی با این بازیگر زن ازدواج کرد. نیکول کیدمن ومیمی راجرز همسران قبلی تام کروز بودند.

بنا به گزارشات رسیده ، تام در حال حاضر در ایسلند اقامت دارد و مشغول فیلمبرداری فیلم جدید خود با نام " فراموشی " است در حالیکه کتی در نیویورک است.

تام اخیرا" از همسرش خیلی تعریف کرده بود و گفته بود که خلاقیت کتی را خیلی دوست دارد ، علاوه براین او ادعا کرده بود که رابطه او و همسرش خیلی خاص است.

تام گفت:" او یک انسان فوق العاده است و اگر فقط ۵ دقیقه با او باشید حتما" متوجه این موضوع می شوید. او همه چیز را با خلاقیت بسیار زیبا و منحصر به فرد خود انجام می دهد. صدای او مثل یک هنرمند زیبا و مثل یک مادر گرم است. او جذاب و شوخ طبع است و وقتی وارد اطاق می شود باعث می شود من احساس بهتری داشته باشم."

"واقعا" نمی دانم چه بگویم ، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که از لحظه ای که با او آشنا شده ام ، خوشحال و خوشبختم. رابطه ای که بین ما وجود دارد واقعا" خاص است."

مترجم: فرشته مشاور



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: